tag:blogger.com,1999:blog-8545524059861002163.post6138746927060217158..comments2023-11-03T13:13:37.196+03:00Comments on Dare to be different?: Eleştiri formülüEren Kumcuoğluhttp://www.blogger.com/profile/16093194498049852439noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8545524059861002163.post-38181939595190299652010-02-24T07:34:07.919+02:002010-02-24T07:34:07.919+02:00http://markonzo.edu eventkeeper chdv http://www.e...http://markonzo.edu eventkeeper chdv http://www.ecometro.com/Community/members/side-effects-of-diflucan.aspx http://www.ecometro.com/Community/members/sibutramine-weight-loss.aspx http://riderx.info/members/avandia-side-effects-avandia-lawsuit-avandia-lawyers-sc.aspx http://riderx.info/members/avandia-side-effects-avandia-lawsuit-avandia-lawyers-sc.aspx motivating http://www.netknowledgenow.com/members/zetia-side-effects.aspx http://riderx.info/members/avapro-75-mg-avapro-tabs.aspx signifiersAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8545524059861002163.post-37845167494455552862008-05-12T22:22:00.000+03:002008-05-12T22:22:00.000+03:00Müşteriyi mutlu etmek için süreçleri yeniden tasar...Müşteriyi mutlu etmek için süreçleri yeniden tasarlamak, aslında ciddi bir tasarruf da sağlar. <BR/><BR/>Hani öyle, "bir şikayet 5 kişiye anlatılsa, onlar da beşer kişiye..." diye CRM geyikleri üzerine varsayım yapmayacağım. <BR/><BR/>Birim müşteri karından daha fazlası, bu müşterinin çağrı merkezini meşgul etmesi, dükkanda olay çıkartıp müşteri kaçırması, vb ile maliyetler oluşur. <BR/><BR/>Dahasını kendi sitemde yazdım.<BR/><BR/>Dediğin gibi, bu konu yönetimin feedback'e imanını ister. Aksi takdirde, cemaat...Anonymousnoreply@blogger.com