12 Nisan 2008 Cumartesi

Sponsorluk için etkinlik seçerken...

(Bu yazıyı yazmak için daha uygun bir zaman olamazdı herhalde. Önümüz 23 Nisan ve bu hafta pazarlama blogları karnavalına ev sahipliğini ben yapacağım... Bu sayede bu yazının daha fazla insana ulaşacağını umut ediyorum.)

Bir telefon geliyor, X kulübünden...
"Düzenleyeceğimiz etkinlikte "celebrity"ler jüri olacaklar, en iyi X'i seçecekler, bize sponsor olur musunuz?"
Ardından özel istekler geliyor.

"Ama lütfen şöyle olsun böyle olsun, çünkü ünlüler gelecek... Lütfen özenle hazırlansın çünkü ünlü isimler... (umursayacağımı düşünerek isim sayıyor) ...Biraz çabuk halledebilirsek, çünkü ünlü insanlar..."


Bu görüşme ardından çok değil, 10 dakika sonra başka bir telefon.
"Engelli çocuklar için 23 Nisan şenliği düzenliyoruz..." diyerek sponsorluk teklifi ediyor mahcup bir ses.
"Yardım yapabilirseniz çok seviniriz, çocukları da sevindiririz. Desteğe çok ihtiyacımız var."


Az önceki iğrenç, arsız sesten sonra ben mahcup oluyorum.


Blogumu takip eden ve elinden sponsorluk onayları geçen birileri var mıdır bilemiyorum. Şayet varsa, rica ediyorum; Saçma sapan organizasyonlara sponsor olup, sosyal yardım kuruluşlarının etkinliklerini görmezden gelmeyin!

Abuk sabuk rotary kulüplerine sponsor olmak, hizmet verdiğiniz markalara ve insanlığınıza hiç bir şey katmayacağı gibi, alım gücü zaten çok yüksek olan bir sürü gereksiz, kapris kuyusu insanı da memnun edemeyeceksiniz!


Fazla uzatmayacağım. Linki takip edin, anlatmak istediklerimin çoğu orada fotoğraflarla anlatılmış.

Hayatta herşey satır-sütun-santim hesabı, PR, sponsorluk, event değildir. Bazen insan olduğumuzu hatırlamak, sevinmeye muhtaç olanlara maddi-manevi destek vermek te gerekir.

Hiç yorum yok: