24 Nisan 2008 Perşembe

Axe Akademi

Deodorant olarak beni çok cezbeden bir marka olmasa da Axe, dünya çapında yaptığı iletişimle bende bir Lovemark oldu bile.

Hiçbirine takılmasak dahi, Lynx Jet kampanyası bile Lovemark olması için başlı başına yeterli olurdu diye düşünüyorum.




Axe'ın Türkiye'deki muhafazakarlığını eleştirdiğim oldu. Ancak görüyorum ki BTL işlerde Axe bu muhafazakar algıyı kırmaya çalışıyor.


Dün Caddebostan barlar sokağı'nda şu ilanlar gözüme çarptı. Öncelikle mecra ve mekan seçimini çok doğru bulduğumu söylemeliyim. Buraya kadar harika, ancak Axe Akademi'nin web ayağına baktığımızda bizi yetersiz bir bilgilendirme karşılıyor. İlla ki arayacağız ve Axe için database olacağız.

Nasıl bir şey yapacaklarını merak etmiyor değilim, ama database olma fikri bir iletişimci olarak pek cazip gelmiyor doğrusu! Katılım için bir telefon numarası vermeselerdi teaser olduğunu düşünürdüm. Keşke web'de daha fazla bilgilendirme olsaydı.
1 Mayıs'tan sonra neler yapacaklarını görmek için sabırsızlanıyorum.

2 yorum:

Leyla dedi ki...

Lynx Jet nedir yahu? Acayip enteresan geldi, böyle birşey gerçekten var mı inanamadım, varsa fiyatını da çok merak ettim, az biraz da yuh dedim :) Ayrıca Lynx Jet deki kızlardan sonra Caddebostan'daki afişdeki kız çok sönük geldi.

Adsız dedi ki...

O numarayı ben aradım, sadece bir ses kaydı vardı, şuh bir hatun kampanyayı anlatıyor, site de açılmış biraz karışık gibi.