14 Nisan 2008 Pazartesi

Viva la Carnivale!

Bir çok sıradan insanın en çok sevdiği günlerdir Cuma, Cumartesi, Pazar... Ne kadar çok insan, taaa Pazartesi sabahından bekler bu üç günün gelmesini...
Hayret ederim, günlerimiz daha çabuk bitsin diye yakılan ağıtlara benzer haftaiçi serzenişleri.

Halbuki eğlenmesini ve mutlu olmasını bilene Salı da muhteşem bir gündür, Perşembe de...
Saatten de anlaşılacağı üzere, Pazartesi'yi kapıda karşılayanlardanım. Bu haftanın ilk sözünü erkenden tutuyorum...


Pazarlama Blogları Karnavalı'na bu hafta ev sahipliğini aklımda mevcut bulunan farklı bir sunumla yapmak isterdim. Ancak yeni tecrübelere, yeni heyecanlara çok yakın olduğum şu günlerde, bir çok konudaki kararsızlıklarımdan arınmama rağmen, meşguliyetlerimden kurtulamamış olmak beni standart bir yazı yazmaya itti. Buyrun başlayalım okumaya, kimler, yakın zamanda ne demiş blogosferimizde;

Önceliği şafağı karanlık olan yeni asker Hüseyin'e verelim. Kendisi "Ay akşamdan ışıktır" diyerek askerlik hizmetini tamamlamak üzere bir süreliğine aramıza veda ediyor. Kendisine şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum...

Özgür, jenerik marka olmanın avantaj ve dezavantajlarını sıralamış. Duşakabin markasının tescil sorunu yaşaması ve pazardan çekilmesi gibi daha önce duymadığım enteresan örnekler var.

Emine, Wings'in bir dergi sayfası içerisinde yayınlanan ilanının analizini yapıp biraz da hafiften ti'ye alıyor. Bence de biraz... Garip.

Burcu utanıyorum! diye haykırıyor. Haksız da sayılmaz. Şahit olduğu durum ve hayvanlara uygulanan anlamsız şiddetin boyutları gerçekten düşündürücü ve utanç verici. Uygulanan şiddet hayvanlara olmasa da benzer bir utancı bugünlerde ulusça yaşıyoruz.

Bu afiş ne demek istiyor? diye soruyor Briefistan ekibi. Bir süredir ne demek istediği tartışılan afişe bir de siz göz atın bakalım, ne demek istiyor?

Cengiz, Y kuşağı ve İnsan Kaynakları başlıklı yazısında biz Y kuşağı'nın, X kuşağı mensubu yöneticilerle yaşadığı sıkıntıları ve iş değiştirmedeki devir hızımızı açıklıyor. Benim de zaman zaman tecrübe ettiğim Y kuşağı önermeleri oldukça doğru.
Nasıl viral video yapılır? Alemşah, viral pazarlamanın varlığından haberdar olan herkesin bilmek istediği bir cevabı bizlerle paylaşmış. Bir videoyu viral değerinde formata sokmak için gerekenler ve ardından uygulanacak metotlar sıralanmış. Keşke bir de viral olacağına dair garantisi olsa!

Kaç sefer, yeni tanıştığınız insanlar için peşin hükümler vermişsinizdir? Bunun adı önyargı mıdır, yoksa istemeden yaptığımız bir çeşit kategorizasyon mu? Farkında olmadığımız halde, aslında aynı şeyi markalar için de yaptığımızı iddia ediyor Selim Tuncer. Ben de kendisine katılmadan edemiyorum.

Onur bu hafta bir viral video paylaşmış; Gmail nasıl kullanılır? Saatchi tarafından yapılan video gerçekten çok eğlenceli. Bu videonun gerçek izlenme rakamını çok merak ettim, bunca zahmete değmiş midir sizce?

Münteha Mangan 21 Nisan'da yapılacak "İstanbul Öğrenci Kulüpleri Buluşması"nı hazırlanan el ilanını yayınlayarak blog üzerinden duyuruyor.

Benim de haftaya yapacağım bir sunum için bugünlerde benzer bir anlatım formatı üzerinde çalıştığım çok güzel bir sunumu paylaşmış Murat Kaya, buyrun buradan.

Gökçen Karan, nam-ı diğer Vlogger, Altın Örümcek ödül gecesinden bir video yayınlıyor bu hafta.

Son durağımız aynı zamanda karnavalın da son durağı olacak olan Fikir Atölyesi. Tunç Kılınç benim her daim aklımdan geçirdiğim bir düşünce şeklini yazıyla ifade etmeye çalışmış Tören!de. Sevdiklerin kıymetini onları kaybetmeden bilmek lazım...

Umarım ev sahipliğim herkesi memnun edebilmiştir. Herkese güneşli ve eğlenceli bir hafta diliyorum!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Eren, keyifli bir karnaval haftası olacak.

bilog dedi ki...

hepisine gittim ve okudum:) tebrikler güzel bir turdu.

h k dedi ki...

ne o öyle karanlık şafak falan, ayıp oluyor yahu:)şunun şurasında 140 küsür günüm var:)aranızdan ayrılmam eren merak etme:)