21 Temmuz 2008 Pazartesi

Huggies Little Swimmers

Ürün geliştirme açısından akıllıca, farklı, çok spesifik, yalnızca yaz aylarında denize/havuza giren bebekler için bir bez üretmek...


Bir süredir TV'da reklamlarını görüyorum. Hani şu bebeğin, havuzun içinde, annesinin kollarında oyunlar oynadığı reklamı diyorum...
Reklamdan sonra aklımda kalan tek şey, benzer bir manzara gördüğümde o havuza girmek için can atıp atmayacağım oldu.

Her ne kadar bez için "sızdırmaz" deseler de, böyle bir şeyin garantisinin olmayacağı aşikar.

Annenin yanlış bağlaması, çocuğun hareketi, bezin içinde bulunduğu koşullar gibi değişkenlerle suya üre karışması çok muhtemel.

Bezle havuza giren bir bebekle kim aynı yerde yüzmek ister sevgili Kimberly Clark?

Reklamda havuz yerine yukarıdaki kare kullanılsaydı bence daha uygun olurdu...

3 yorum:

Aylin dedi ki...

O bezi kullanmasa da kucuk cocuklarin girdigi havuzlarda bu durum hep olasidir:))

stephate dedi ki...

O bezi kullanmadığında sanırım havuza girmemek daha doğru olur. Gerçekten anneler için hayat kurtarıcı bir ürün.

Acqua dedi ki...

bu yaz denemeyi düşündüm ama sonradan vazgeçtim çünkü ben kızımı denize sokuyordum. sonradan düşününce de bezden hiç (üre) geçmemesi mümkün mü ki acaba? çocuktur ya yapacak tabii, zaten bütün gün yaz sıcağında altları bağlı geziyor zavallıcıklar, bari denizde rahat etsinler.