10 Eylül 2008 Çarşamba

Sponsorluk dosyası hazırlamak için ipuçları

Sponsorluk için kapı kapı dolaşanlara tüyo olacak bir sunum hazırladım.

İçerisinde sponsorluk dosyası hazırlamak için gerekli maddeleri içeren ciddi bir enformasyon bombardımanı yok. Sponsorluk etkinlikleri, kişiler, şekilleri ve kapsamları göreceli olduğundan, bunları listelemek anlamsız olacaktır...

Dolayısıyla bu sunumda kendinizi ifade edebilmeniz için ipuçları ve insight'lar bulacaksınız.

Sunumu saklamak isteyenler Slideshare üzerinden bilgisayarlarına indirebilirler. Yararlı olacağını umuyorum...

Sponsor arıyorum...
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: pazarlama iletişim)

Dipnot: Bu aslında, bütünselliğini biraz konuşmayla yakalayacak bir sahne sunumu. Eklemeleriniz ve eksik gördükleriniz varsa lütfen paylaşın, sunumu mükemmelleştirelim.

7 yorum:

Aylin dedi ki...

Bana Thirst'u hatirlatan bir tarzi var sunumunun. Eline saglik. Gayet guzel ama sanki gorseller, yazilari daha net tamamlayabilirmis gibi geldi bana.Sponsorluklarla ilgili olarak da soyle bir fikrim var. Ilk kez sponsorluk alacak kisilerin, istek listesini cok kabarik tutmamasi gerektigini dusunuyorum. Marka'nin gozunu korkutmadan ve getirilerini yasayarak anlamasini saglayacak bir baslangic yaptiktan sonra yenilenen anlasmalarda talepler arttirilabilir. Bu sekilde de hem marka ne icin yatirim yaptigini kendisi tecrube etmis olur.
Sevgiler:)

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Aylin;
Değerli feedback için teşekkürler =)
Görselleri normal sunumlarımda moodboard desteği olarak arkama alıyorum, anlatacağım şeyleri maddelemeyi sunum olarak görmüyorum.
Sunumu laf kalabalığı yapamayıp böyle kuru kuruya sergileyince de aynı mood'u verememek gibi bir sorun ortaya çıkıyor, haklısın =)
Selamlar,

Tuncay Tuncer dedi ki...

Eline Sağlık Eren..
Bence önemli iki nokta var.. Birincisi, sunum mümkün olduğunca hedef odaklı olmalı.. Ne istediğini, neden istediğini ve karşılığında ne verebileceğini kısa ve öz olarak anlatmalı...
İkincisi de farklı ve etkileyici olmalı.. mesela hazır şablonlar yerine senin de örneklendirdiğin gibi görsellerle farklılaştırılmış işler akılda kalıcı olabiliyor.. Çok faydalı bir kaynak olmuş...

Uğur dedi ki...

Eline sağlık.
Yakında seni, "sponsorluk danışmanı" olarak görmeyi umuyorum.

Mustafa YUCADAĞ dedi ki...

Merhaba,

Sunumunuz için sizi tebrik ediyorum.Kısa ve etkileyici.
Acaba sunumuzu sitemde yayınlayabilir miyim?

(Tabi kaynak olarak sizin sitenizi göstereceğim.)

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Merhaba Mustafa,

Elbette yayınlayabilirsin. Böylece dileyen herkes faydalanabilir...

Selamlar.

ugurum2211 dedi ki...

kardesım elıne saglık..

sponsorluk dosyası hazırlamada yardım almak ısteyen arkadaslara ugurum2211@hotmail.com adresınden eklesınler benı yardımcı olabılırım..