12 Eylül 2008 Cuma

Sunum anlayışımız üzerine...

Haftanın sonuna doğru gördüğüm bu video beni hem güldürdü, hem de bir çok açıdan düşündürdü.

Sunumlarınızı önünüze açtığınız kağıtlardan mı okuyorsunuz?
Yoksa anlatmanız gereken herşeyi Powerpoint dokümanına yazarak dinleyicilerinize mi okutuyorsunuz?

Her iki durum da konuya hakim olmadığınızı göstereceği gibi, olası bir terslik (elektrik kesintisi, rüzgar vb.) sizi Kadir Topbaş'ın düştüğü duruma düşürebilir ve böyle amatörce bir davranış sergileyebilirsiniz...




Bu video haftasonu eğlencesi olsun.
Çıkaracağımız hisse de sunumlarda konulara hakim, metinlere bağlı kalmamak olsun.

2 yorum:

fairway dedi ki...

ahahahaaa:)
Peki ya kağıt alınamayacak bir yerlere uçsaydı ne olacaktı:) Sunum konusunda katılıyorum söylediklerine...

Adsız dedi ki...

Nasıl bir rezalet, nasıl bir güven sarsılmasıdır ki bu? Hayatımda o kadar sunum yaptım ki artık PP'de yazılanların etrafına 'kendi hikayemi' anlatabiliyorum. Sanırım en önemliside bu. Önemli olan birkaç kelimeyi yazıp bunları birbirlerine bağlamak. Ama tabii her ne kadar bakanlar, başkanlar üniversite okudum diyip (hatta bazıları okumamış bile)milletin karşısına çıksada, insanın içinde olmadan olmuyor...