8 Ağustos 2008 Cuma

Vodafone'dan Recep İvedik'li Turkcell'e outdoor golü!



2 ihtimal var;

1-Bu billboard'lar planlı ve bilinçli bir şekilde Vodafone tarafından rezerve edildi, süre dolar dolmaz da uygulama yapıldı.

2-Tamamen şans eseri uygulandı, ya da bir ajans tarafından viral uygulandı ve şu an halen yayılmakta.

Hızlı bir şekilde medya satın almak, billboard rezervasyonunda öne geçmek ve böyle ince düşünerek karşı tarafın onayını "ti"ye almak elbette Vodafone ve üçüncü partileri için bir sorun değildir, ama ben bu görselin ikinci ihtimal doğrultusunda ortaya çıktığına inanıyorum.

Sonuçta, ne olursa olsun, viral taktikler gittikçe eğlenceli bir hale gelmeye başladı.

9 yorum:

Zafer Yılmaz dedi ki...

Bakalım Recep'in Tavuğu bu işe ne diyecek...

Burcu Tüzün dedi ki...

Bilinçli bir medya satın almadır diyorum ben de. Stratejik ve güzel bir yaklaşım. Bazen hiç kampanyan olmasa da rakibinin kampanyasını sabote etmek için kapatabilirsin her yeri. Veya o çıkar çıkmaz yeniden giremesin diye kapatırsın. Bu harika bir uygulama olmuş. Vodafone' un medya planlaması Turkcell' e karşı 1-0 önde.

Adsız dedi ki...

Turkcellin verdiği paralar kendine kaçtı :)

Adsız dedi ki...

Vodafone'un zekice yaptığı reklam kampanyalarını blogumda defalarca yazdım, eğer bunu da bilinçli yapmışlarsa tebrik etmek lazım Turkcell'e güzel bir gol atmışlar:)

Vodafone Türkiye'de güzel kampanyalarla güzel bir şekilde devam ediyor.

Adsız dedi ki...

çok iyiymiş, daha güzel yayılacak bir çalışma olamazdı herhalde, tesadüfen olmuş olsa bile...

esrArengiz dedi ki...

harika olmuş,
ben de bunun bilinçli bir çalışmanın eseri olduğunu düşünüyorum; vodafone'dan dolayı

Adsız dedi ki...

Ben böyle bir rezillik görmedim.turkcell olsam bunları yapan firmaya ceza keserdim.rezillik bu yaaa.recep in tavuğu sıçtı.

Adsız dedi ki...

bu tavuk şevketi gagalamazmı..acaba

Adsız dedi ki...

açık hava bol fikir ama sıfır kaabiliyet.reziller.