6 Ekim 2007 Cumartesi

Kahve Dünyası outdoor

Dün Kahve Dünyası'nın önünde gördüğüm çok hoş bir outdoor uygulaması.


Aynı fikri bir elektrikli ev ürünleri satan firmada çalışan kuzenim için, ekmek yapma makinasında uygulanmak üzere düşünmüştük. Sadece teoride kalmıştı, Kahve Dünyası benzer bir fikirle bunu gerçekleştirmiş. O buhardan aynı zamanda kahve kokusu da yayılıyor mu? Kahve Dünyası'nın tam önünde durduğundan anlayamadık. Yine de çok hoş, çok güzel bir uygulama, kış günlerinde gerçek anlamını daha iyi bulacaktır diye tahmin ediyorum.

7 yorum:

Iraz dedi ki...

ahh çok şirin bişeymiş bu!
ikea izmir mağazalarının önüne bir ara dev bir sandalye koymuştu, o da bana çok şirin gelmişti.

bence bu tür uygulamalar kesinlikle dikkat çekiyor!

Unknown dedi ki...

o dev sandalye taksimde galatasaray lisesinin önünde de günlerce durdu
insanlar üzerinde oturup az fotoğraf çektirmediler:)
bundan da eğlenceli kareler çıkar diye düşünüyorum
ama bu uygulamanın kesinlikle daha yaratıcısını görmüştüm bir blogda, sokaklardaki kanalizasyon kapaklarının sıcak su geçenlerinin üzerine kahve fincanı şekli verilmişti, ve sıcak su buharları kahveden çıkıyor izlenimi veriyordu
tam anlamıyla harikaydı
görseli bulabilirsem paylaşıcam

h k dedi ki...

http://www.pazarlamadehasi.com/?p=73

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Janzu;
Bahsettiğin o uygulamayı ben de gördüm, hüseyin ajans gibi zaten sağolsun hemen bulup linki vermiş =)
Maalesef Türkiye'deki ızgaralara uygun değil gerek altyapı gerekse de asfalt yapısı nedeniyle.. zaten Kahve Dünyası önünde dekor misali duruyor uygulama, yani sokakta rastgele bir yerde değil =)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

kış aylarında bu maketi gören eminimki içeri koşucaktır :) bence gayet başarılı ve hoş bir fikir.

esrArengiz dedi ki...

Sahil yolundaki Kahve Dünyası'nda değil mi bu outdoor, Eren?
İşe giderken sürekli görüyordum, bir ara Cafe Crown ile çalışmıştık, böyle bir şey yapılması süper olur diye aklımızdan geçerken birkaç ay önce bunu görünce arkadaşlarla yahu adamlar kapmış dedik :)
yalnız ben hep gündüz geçtiğimden mi dumanını hiç görmemiştim veya farkedemedim..
teşekkürler, güzel paylaşım

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

esrarengiz;
Evet, sahilyolu'ndaki KD'nın tam önünde duruyor bu çalışma.
Cafe Crown için yapılsaydı diye düşündüm, ama pek yerine oturmadı. Onlara daha kitlesel birşeyler, ne bileyim, belki marketingist'te ya da supermarketlerdeki gibi ücretsiz kahve dağıtma kiosk'ları daha uygun gibi düşünüyorum,nasılsa bunu afford edebilecek yapıda bir örgüt Ülker..