23 Ekim 2007 Salı

Omo Outdoor

Son bir kaç gündür İstanbul sokaklarında çeşitli yerlerde görülebilen bir outdoor çalışması.



Raketin dış kaplamasına kadar gitmişler. Altta kalan kısmı, yani Omo logosu ve sloganın geldiği yer tertemiz. Durakların da benzer şekilde giydirildiğini gördüm ancak fotoğraf makinem yanımda olmadığından görüntüleyemedim. Raketten farklı olan özel bir şey de yok zaten. Omo'ya alıştık. Kendi alışılmışının dışına çıkmamış, uygulamayı incelerken gelen geçen insanların (araç içindekiler dahil) gözünün uygulamaya takıldığını fark ettim, tüketiciyi yakalıyor. Fena değil.

1 yorum:

Hüseyin dedi ki...

artık sadece afiş asmak bir anlam ifade etmiyor bir süre sonra firmalar en yaratızı bilboard raket vs yarışına girerlerse şaşırmamalı, girmeliler de bence yatırımın geri dönüş oranını artırmak için. şu anda sadece en çok yere reklam veren farkediliyor o da mecburen ama böyle uygulamalarla daha az yer kiralayarak daha fazlla sayıda kişiye ulaşabilirler, aferin omoya:)