3 Eylül 2007 Pazartesi

Yok artık...

Geçenlerde Alinur Velidedeoğlu “Seçim yasakları elimizi kolumuzu bağladı” demişti. Bu demeç kendini affettirmekten ziyade eleştirilerin dozunu daha da artırdı, zira bir çok insan bu mazereti gülünç buldu. Mediacatonline’da yapılan bir anket sonucu, kendisi hakkında yargıya varıldı.

Aşağı yukarı oranlarsak, görüyoruz ki 10 kişiden 8’i bu gerekçeyi tatmin edici bulmuyor.

Benim görüşüm mü? İletişimcilerin hedef kitlelerine her şartta ulaşması gerektiğini düşünüyor, elimizdeki donanımlarla yasaklara rağmen halen son derece ulaşabilir olduklarına da inanıyorum. Ulaşamayacaklarsa, bu paralar nereye gidiyor?

Yazacak çok şey var ama dikkatimi çeken önemli ayrıntılardan biriyle bitirmek istiyorum; “Televizyon ve radyo mecrasının kullanımına izin verilmediği bir ortamda elimizde gazeteler ve açıkhava kaldı” demiş Velidedeoğlu. Bu demeçten ben, bir “Fikirler şirketi” ortağı olan Velidedeoğlu’nun internet’i halen etkili bir mecra olarak düşünmediğini anlıyorum.

Hiç yorum yok: