Avantajın varsa, n'aparsın?
Çakkıdı çakkıdı oynamam, orası gerçek.
Reklam hareketli olmuş, kıpır kıpır… Ama beni rahatsız eden, hoşuma gitmeyen bir yanı vardı ve bugüne kadar benim hiç aklıma gelmeyen bir şeyi geçen gün bir arkadaşım söyledi; “Advantage’ın olması gerektiği gibi elit değil, fazla hareketli, çok çingene* işi olmuş”.
Banka kartlarının konumları ve marka imajları üzerinde hiç detaylı olarak düşünmemiştim ama HSBC bende hep biraz snob bir imaj yaratmıştır. Eh, kartından da daha farklı bir şey beklemek elbette yanlış olur.
O zaman bu Advantage, pardon, Avantaj reklamı niye?
*Çingene sıfatı güzel Türkçe’mizde çok geniş anlamlara sahip olabilmektedir. Cümlenin orijinini bozmamak için aynen aktardım. Lütfen burada takılmayalım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder