25 Temmuz 2007 Çarşamba

People in Need

Bir yardımlaşma kampanyası, çalışmalar oldukça çarpıcı...




Artık harcamalarımızı yaparken, lükslerimizi "ihtiyaç" diye isimlendiriyoruz. Neyin ihtiyaç olduğunu gerçekten iyi anlatılmış. Bu susuzlukta benim en çarpıcı bulduğum dördüncü ilan oldu...

4 yorum:

Hüseyin dedi ki...

gerçekten oldukça başarılı reklamlar olmuş ama bence lükse daha çok vurgu yapılmalıydı bnece, kim ne derse desin şehirli insanlar en azından aftershave ve çanta vay be hakikaten yardım yapmalıyım etkisi yaratmaz; ki zaten bağış yapması istenen kitle de muhtemelen şehirli insanlardır,
öyle işte:)

Eren dedi ki...

Başka bir perspektiften bakınca da, aylık geliri asgari maaş düzeyinde olan insanların ellerinde piyasadaki en sofistike cep telefonlarını görmeye benziyor bu çalışmalar.

Hüseyin dedi ki...

donate 1.5euro yerine ayağını yorganına göre uzat asgari ücret 513 YTL deseydi senin dediğine tam uyacaktı:)

Bir de asgari ücretliden beteri de var, Hacettepe'de İşletme bölümünün bi çaycısı var hatırlayamadım abinin ismini şimdi. Adam sağır ve dilsiz, aldığı maaş asgari civarında bir şey cep telefonuyla sadece mesajlaşabiliyor ama yine de son model cep telefonu almış, hoca anlatmıştı... Bu da böyle bir anımdır:)

PuCCa dedi ki...

aklıma, cebinde parası olmadığı halde altında diesel olan tipler gledi.. Yardımlaşma adına yapılmış reklam biliyorum ama benim aklıma bunu getirdi