31 Temmuz 2007 Salı

Sahici müşteri memnuniyeti

Bu sabah Göztepe Midi Tansaş'tan karpuz aldım. Kasadan geçirdikten hemen sonra arkadaşımla torbaya koyalım derken dalgınlığımız ve aceleciliğimiz yüzünden torba yırtıldı ve karpuz yere düşüp patladı.

Bir süre patlayan karpuza boş boş baktıktan sonra aldığım diğer ürünleri poşete koydum ve marketten dışarı çıktım. Aldıklarımızı arabaya koyarken güvenlik görevlisi gelip karpuzun iadesini ya da yenisini isteyip istemediğimizi sormadı, gelip bu seçimi yapmamız konusunda bizi uyardı.

Markete tekrar girip aldığım kiloda bir karpuz seçtik, yeni seçtiğim karpuz 700 gr. daha az geliyordu ve kasaya gidip iade almamı ya da aldığımdan ağırını vermeyi teklif ettiler. Şaşkınlıkla teşekkür edip çıktım.

Her yerde böyle mi bilmiyorum, sanmıyorum da. Tansaş bu "müşteri memnuniyeti" ilkesine iyi takmış gibi. Kendi kabahatleri ya da ayıpları değil, karpuzu değiştirmek zorunda da değiller çünkü tamamen bizim dikkatsizliğimiz, marketten çıkıp arabaya binmek üzereyken de yakalayıp çözüm önerilerinde bulundular...

"Helal olsun!" diyorum.

2 yorum:

Zafer Yılmaz dedi ki...

önce helal olsun, sonra bize afiyet olsun:)

tansaşa sonsuz teşekkürler, bir de şu kasada bekleme olayı olmasa.Bir ara beklerken boş kasalardan biri açılıyordu sanırım hatta bu konuda epey iddialıydılar, bu aralar buna fena halde takmış durumdayım.

Adsız dedi ki...

Bana mı denk geliyor bilmiyorum ama ben Tansaş'ın şu dillere destan müşteri memnuniyetiyle hiç karşılaşamadım... Kasada 3 dakika kuralına uymama, indirimleri üründen kalmayınca muadilini vermeme, depodan mal getirmeye üşenip yok deme, saymakla bitmez...